BooneyToonz Extravaganza: LAST NIGHT TOMORROW

BrightEyedFish
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: January 27, 2013
Location: Various Waterways
Pronoun: He

Post Post #4900  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:14 am

In post 4814, profii wrote:I kinda want someone to hard claim the sticky fruit to see where it went at this point so we will see


I thought TLK already did hard claim that he got a sticky fruit.

Thanos
Goon
 
User avatar
Joined: December 11, 2018
Pronoun: They

Post Post #4901  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:45 am

In post 4802, mcqueen wrote:Just read the BOONus Room C. I don't know what to think at the moment. Right now I'm leaning on TvTvT.

I didn't like Thanos' Night 1 in there, though. I'll re-read it once more, but for now VOTE: Thanos


Are you going to try to build a case on a boonus round game...

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4902  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:45 am

In post 4791, RCEnigma wrote:
In post 4789, Nev and Max wrote:
In post 4784, DrewVa wrote:so no sig = nev right?

-d


Pretty much, im lazy and feel like you guys will know when im posting and not max

True, Max is way sweeter lol.


Which isn’t exactly hard . . .
Show

Thanos
Goon
 
User avatar
Joined: December 11, 2018
Pronoun: They

Post Post #4903  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:47 am

In post 4827, Gamma Emerald wrote:Tbh Thanos seemed very desperate to win the round. Wonder why that was.


Poor. Your agenda is starting to show.

Being competitive in that sort of thing really shouldn't be alignment indicative.

Also if I was "desperate" would I have just recklessly places my vote and not even bother solving the game (as what was done).

I literally had no care for that game.

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4904  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:48 am

In post 4798, RCEnigma wrote:I'm not sure what scum roles are available but if they don't trump Rolecop I would even say scum wasn't on the flippy wagon.


A bus is hard to fathom in this kind of setup. Take yesterday, did anyone have a clue how many votes were on Ram, pre-flip?
Show

UnaBombaH
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: June 27, 2017
Location: Finland
Pronoun: He

Post Post #4905  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:49 am

In post 4484, Xtoxm wrote:did someone let una win a prize
What on earth is this post supposed to be? :lol:
Anyone who ends up reading Boonus Room A at any future point should be able to clearly see that I had no selfish agenda last night. :]
Also wanna play ball with everyone here - apparently some think it's better to not out who won/didn't win, and why.
Why is that?
If Boonus Room B had scum winning the game, their team already knows they won, and WHAT they won.
So why not give the town the same information?
Gives the scum less room later...or am I missing something? :?

WHY ARE WE THEORIZING ABOUT WHY/WHO GET TO BE DAY-REPS?
Outside of the obvious "scum can choose one day-rep" there's no incentive to do that.
And after D2, I don't think it's worth it to guess how someone became a rep. or not.
It only meant something last gameday, because I'm still arguing that scum couldn't have known that their ability to choose one of themselves was going to be outed.
At least not as soon as it did get outed. :lol:

At least one scum in D2 day-reps. I'm not gonna change my view on that even if Ram flipped town.

In post 4548, Cheeky Dancer wrote:Also, I have some interesting news I feel like sharing, which could possibly help us. It's regarding the BOONus game.
I'm at this post for now.
Have to work a little, and will catch up tonight. :]
"If Unah’s scum, consider me a random $20 on the ground, cuz I am pocketed."
-Flavor Leaf to scum!Una

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4906  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:50 am

In post 4800, profii wrote:Weird - I have not given any thing - modifier or fruit to TLK. Something has interfered with my role


Some type of bus driver/redirector?
Show

Thanos
Goon
 
User avatar
Joined: December 11, 2018
Pronoun: They

Post Post #4907  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:51 am

In post 4905, UnaBombaH wrote:
In post 4484, Xtoxm wrote:did someone let una win a prize
What on earth is this post supposed to be? :lol:
Anyone who ends up reading Boonus Room A at any future point should be able to clearly see that I had no selfish agenda last night. :]
Also wanna play ball with everyone here - apparently some think it's better to not out who won/didn't win, and why.
Why is that?
If Boonus Room B had scum winning the game, their team already knows they won, and WHAT they won.
So why not give the town the same information?
Gives the scum less room later...or am I missing something? :?

WHY ARE WE THEORIZING ABOUT WHY/WHO GET TO BE DAY-REPS?
Outside of the obvious "scum can choose one day-rep" there's no incentive to do that.
And after D2, I don't think it's worth it to guess how someone became a rep. or not.
It only meant something last gameday, because I'm still arguing that scum couldn't have known that their ability to choose one of themselves was going to be outed.
At least not as soon as it did get outed. :lol:

At least one scum in D2 day-reps. I'm not gonna change my view on that even if Ram flipped town.

In post 4548, Cheeky Dancer wrote:Also, I have some interesting news I feel like sharing, which could possibly help us. It's regarding the BOONus game.
I'm at this post for now.
Have to work a little, and will catch up tonight. :]


Yeah, this is why I informed town on day 2 of all the prizes which could really mess town's power roles up. But gamma was very against this preferring his privacy, think about that. Preferring no one to know you won when prizes like:

-immune to night actions
-immune to tracking

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4908  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:53 am

In post 4803, BrightEyedFish wrote:Yeah, I think TLK made up that whole fruit thing. Just like the SS thing.


I can see the SS but why would someone make up receiving sticky fruit? But something definitely weird is going on with that.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4909  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:55 am

In post 4805, mcqueen wrote:
In post 4802, mcqueen wrote:Just read the BOONus Room C. I don't know what to think at the moment. Right now I'm leaning on TvTvT.

I didn't like Thanos' Night 1 in there, though. I'll re-read it once more, but for now VOTE: Thanos

I like Gamma's participation the most. He claimed when asked.

I don't like Nero's vote on Gamma at all. Seems risky coming from someone who is usually laid back.

Thanos being pink makes sense for him to ask someone else to claim; they were trying to win.

Got my thoughts sorted out. Sorry, UNVOTE: , VOTE: Nero Cain


I think both of them are town.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4910  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:56 am

In post 4806, RCEnigma wrote:Seems so, not seeing anything that would redirect a role or switch slots. I doubt Joat would have anything like that and there can only be 1 sticky fruit vendor.


But Penguin claims to have given him something other than sticky fruit, something he (TLK) hasn’t claimed?
Show

BrightEyedFish
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: January 27, 2013
Location: Various Waterways
Pronoun: He

Post Post #4911  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:58 am

In post 4908, DrewVa wrote:
In post 4803, BrightEyedFish wrote:Yeah, I think TLK made up that whole fruit thing. Just like the SS thing.


I can see the SS but why would someone make up receiving sticky fruit? But something definitely weird is going on with that.


Maybe TLK got a little stressed out form the pressure from PP about receiving something last night and just went out on a limb to say he received fruit.

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4912  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 5:58 am

In post 4808, RCEnigma wrote:I don't think we should have been able to view the boonus round room if we weren't in it tbh.


Boon made it a point of posting that, right in our N1 BOONus round thread.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4913  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:01 am

In post 4812, mcqueen wrote:
In post 4808, RCEnigma wrote:I don't think we should have been able to view the boonus round room if we weren't in it tbh.

I started typing up a response asking if anyone else felt this way, but I felt like I was being harsh on Boon. Ultimately, it's his decision, but I don't like it either.

I was in Room A last night. BEF is getting on my nerves as of late (that post is coming in a minute), but he seemed town. DrewVa lied to win, but it seems to genuinely come from a place of not wanting BEF to win. Alonzo, well we all know he's town.

Elsa and Una were in it with me Night 2. Elsa and I didn't trust each other, but I felt like Elsa was town. I have a stronger townread on Una, but Una sided with Elsa and hammered me, which bothers me, since Una came in the main game and said I should be the leading voice for town.


You were able to read our game? DVa played in it. Even I haven’t read it tbh.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4914  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:03 am

In post 4813, mcqueen wrote:
In post 4803, BrightEyedFish wrote:Yeah, I think TLK made up that whole fruit thing. Just like the SS thing.

Can you stop tunnelling TLK for a minute and focus on somebody else? Why would he make up the fruit thing? I want him gone, too, but very few others are worried about that right now. Even if they were, discussions are happening about N&M, CD, Elsa, and others that you rarely comment on.


I think some kind of bus driver/redirector makes the most sense, but something is definitely not adding up with that, so I think it’s worth speculating about.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4915  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:05 am

In post 4815, mcqueen wrote:
In post 4794, RCEnigma wrote:
In post 4781, mcqueen wrote:
In post 4752, RCEnigma wrote:McQueen I will vote whichever wagon gains more traction. Both are scum so does it really matter?

But I townread both of them, that's the matter.


Uhh...why? Elsa's claimed traitor already. Why townread creature?

Elsa's current claim is Miller. I'm inclined to believe that for now.

I liked Creature's entrance yesterday.


I have played numerous games with Creature and yeah, mindmelding with you on that.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4916  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:08 am

In post 4821, Nero Cain wrote:Firstly, the BOONus rounds have nothing to do with our alignments in the main game and secondly, shit was stalled for hours so I lol voted Gamma mostly b/c I didn't know what to do. Why would you think it was suspicious anyways?

In post 4826, RCEnigma wrote:
In post 4821, Nero Cain wrote:Firstly, the BOONus rounds have nothing to do with our alignments in the main game and secondly, shit was stalled for hours so I lol voted Gamma mostly b/c I didn't know what to do. Why would you think it was suspicious anyways?


People keep saying that but actions in the boonus round can absolutely be tied to main game alignment. For example my townread on xtoxm is much stronger after the boonus round.


I think Xtoxm is obvtown here for a lot of reasons. Play, tone and being on Flippy.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4917  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:09 am

In post 4827, Gamma Emerald wrote:Tbh Thanos seemed very desperate to win the round. Wonder why that was.


It could have something to do with the prizes, maybe?
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4918  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:12 am

In post 4828, mcqueen wrote:
In post 4821, Nero Cain wrote:Firstly, the BOONus rounds have nothing to do with our alignments in the main game and secondly, shit was stalled for hours so I lol voted Gamma mostly b/c I didn't know what to do. Why would you think it was suspicious anyways?

Because you don't just lolvote in a 3 player game unless the deadline is very close.

Especially when Thanos asked Gamma to claim... it didn't strike you as weird for Thanos to do that?


Claim role or something else?

So Nero voted Gamma in the BOONus round?

*confused*
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4919  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:14 am

In post 4831, mcqueen wrote:
In post 4827, Gamma Emerald wrote:Tbh Thanos seemed very desperate to win the round. Wonder why that was.

I toyed with the idea, and posted in our BOONus room, that anyone who lies in a BOONus round has some sort of agenda. This isn't entirely true, because if two people claim blue, and the other lies, well their reason for doing so is they just didn't want to lose, especially if one or both of the persons who claimed is a scumread of theirs.


Well of course they do, isn’t that the point of it?

*still confused*
Show

mcqueen
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: September 16, 2011
Pronoun: He

Post Post #4920  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:15 am

In post 4913, DrewVa wrote:
In post 4812, mcqueen wrote:
In post 4808, RCEnigma wrote:I don't think we should have been able to view the boonus round room if we weren't in it tbh.

I started typing up a response asking if anyone else felt this way, but I felt like I was being harsh on Boon. Ultimately, it's his decision, but I don't like it either.

I was in Room A last night. BEF is getting on my nerves as of late (that post is coming in a minute), but he seemed town. DrewVa lied to win, but it seems to genuinely come from a place of not wanting BEF to win. Alonzo, well we all know he's town.

Elsa and Una were in it with me Night 2. Elsa and I didn't trust each other, but I felt like Elsa was town. I have a stronger townread on Una, but Una sided with Elsa and hammered me, which bothers me, since Una came in the main game and said I should be the leading voice for town.


You were able to read our game? DVa played in it. Even I haven’t read it tbh.

yeah. I didn’t pay attention which of your heads was playing even though I usually do.

I wanna say I gained a lot of insight on how to read DVa when she’s lying... but maybe I’m being too confident :)

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4921  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:16 am

In post 4834, mcqueen wrote:Can someone explain to me what the +1 that you get from winning a BOONus round does? I still don't understand. Does it give you an additional ability at Night? So, if you were a Cop in the main game and won a BOONus round, you'd get two inspections the following night?


+1 give you an additional shot of whatever thing you got but only works with certain things.
Show

DrewVa
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: November 16, 2018
Location: out of this world
Pronoun: They

Post Post #4922  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:16 am

In post 4835, RCEnigma wrote:Who you end up in the boonus round with is important for that reason.


I don’t think you get to choose that. I know we didn’t.
Show

mcqueen
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: September 16, 2011
Pronoun: He

Post Post #4923  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:17 am

In post 4918, DrewVa wrote:
In post 4828, mcqueen wrote:
In post 4821, Nero Cain wrote:Firstly, the BOONus rounds have nothing to do with our alignments in the main game and secondly, shit was stalled for hours so I lol voted Gamma mostly b/c I didn't know what to do. Why would you think it was suspicious anyways?

Because you don't just lolvote in a 3 player game unless the deadline is very close.

Especially when Thanos asked Gamma to claim... it didn't strike you as weird for Thanos to do that?


Claim role or something else?

So Nero voted Gamma in the BOONus round?

*confused*

Go read it when you’re done. Nev and Max linked it in their ISO

mcqueen
Mafia Scum
 
User avatar
Joined: September 16, 2011
Pronoun: He

Post Post #4924  (ISO)  » Fri Jan 18, 2019 6:17 am

In post 4918, DrewVa wrote:
In post 4828, mcqueen wrote:
In post 4821, Nero Cain wrote:Firstly, the BOONus rounds have nothing to do with our alignments in the main game and secondly, shit was stalled for hours so I lol voted Gamma mostly b/c I didn't know what to do. Why would you think it was suspicious anyways?

Because you don't just lolvote in a 3 player game unless the deadline is very close.

Especially when Thanos asked Gamma to claim... it didn't strike you as weird for Thanos to do that?


Claim role or something else?

So Nero voted Gamma in the BOONus round?

*confused*

Go read it when you’re done. Nev and Max linked it in their ISO

PreviousNext
[ + ]

Return to Completed Large Theme Games